Welkom!

24 oktober 2010

Welkom op mijn reislog bij Reislogger! Ik ga deze site gebruiken om iedereen op de hoogte te houden van mijn verblijf in Uganda. Hierop vind je mijn reisverhalen, foto's, kaart en profiel. Als je op de hoogte gesteld wilt worden wanneer ik een nieuw bericht schrijf in mijn blog, dan kun je je aanmelden voor email notificaties, of de RSS feed gebruiken.

Voor degenen die het nog niet precies weten: sinds 19 oktober woon en werk ik in Kampala, de hoofdstad van Uganda. Ik werk hier voor het adviesbureau WE-Consult, dit is een advies bureau werkzaam in de water en mileu sector in Oost en Zuidelijk Afrika, voor meer info kijk op: http://www.we-consult.info. Mijn officiele functie is 'Water Management and Devellopment Consultant’, ik zal me onder andere bezig gaan houden met technische ondersteuning, raporteren, veldonderzoek en project aquisitie. Ik ben in eerste instantie alleen gegaan, maar gelukkig komt Ilse begin 2011 ook naar Kampala.

Mijn Ugandese telefoonnummer is: +256 - 787016635

1. De verdediging:
    Habari Mzungu,

Alles hier 'mzuri sana', succes met opstarten!
  2. Menno Visser:
    Hey Reinier,
    veel succes en geluk op je nieuwe werkplek!
    Wat fijn dat Ilse ook komt.
    Groeten van Menno
  3. Regina Muilenburg:
    27 oktober 2010
    Hey Reinier, veel succes!!!!
    Gr. Regina
  4. Henrico de Groot:
    27 oktober 2010
    Wa gaade nou toch weer allemaal uitvoeren jonge?
    Hoe lang ga je daar werken?

Gr Drikus
  5. Anne:
    Hoi Reinier,
    ik heb je niet meer een goede reis kunnen wensen die ochtend dat je bij ons was. Succes met het wennen daar, ik hoop dat je een goede tijd gaat hebben.
    Chau! Anne
  6. martijn aker:
    Heey Rein,

Cool man, is toch wel echt iets wat je wilde!!
    Maak er een leuke tijd van. En schrijf hier af en toe iets ben wel benieuwd.

Adios Amigie
  7. Stefan:
    Hey Rein,

we hebben elkaar onlangs nog gemaild, maar ik wil je heel veel succes wensen tijdens dit nieuwe avontuur in je leven. Dit keer zonder een terugkeerdatum, dat zal ook wel even anders zijn. Je snapt wel dat ik enigzins jaloers ben...

Het allerbeste!
    Stefan
  8. Jonne Carlsson:
    Hi Reinier!
    Leuk om wat van je te horen en fijn dat het tot nog toe allemaal vlot verloopt! Hoop dat je Ilse niet al te erg mist. Ze komt begin 2011 en niet 2010 neem ik aan ;-)
    Hier alles goed, nog 6 weken te gaan...
    Liefs van ons vanuit Zweden. We zijn trots op je!!
  9. Herman en Anja de Ruijter:
    31 oktober 2010
    Hoi Reinier,
    Succes daar met je nieuwe baan. Het huisje ziet er wel aardig uit en Ilse is al druk bezig met mogelijke inrichtingsmogelijkheden. Gisteren een nieuwe PC gekocht met webcam, dus jullie kunnen via skype elkaar goed zien. Groetjes van familie de Ruijter.
  10. Elbert:
    9 november 2010
    Leuk om je zo te volgen! Laat de vogelfoto's maar komen!:-)
    Goed opgestart daar?
  11. Anne Muilwijk:
    4 januari 2011
    Hoi Reinier, nog de beste wensen voor het nieuwe jaar, nog even en Ilse zal ook bij je zijn. Je moeder en ik zijn al weer een week terug uit Zweden, het was een mooie tijd daar en je hebt een heel lief nichtje erbij gekregen. Groeten van Ijmert en Anne Muilwijk